aKuMuSaFirLaLu

Sabtu, 24 Oktober 2009

sambung lagi..still sabtu..

so ape pun tahniah to JPP..ade gak tny2 dak2 ni cmne karvival td sb aku jap je g pg td..so tak dpt nak merasai ksluruhan karnival tu sb g training paintball..tp balik training td sempat gak aku mnjengah padang n tgk org berkemas..n dapat feedback yg memuaskan dari dorg..meriah n ramai org luar dtg..satu percubaan yang baik..thun dpn klu wat lagi comfirm jadi lebih meriah..hope berterusan la usaha ni..congrate to u all..

then trus shoot ke tasik idaman utk traning paintball..lebam2 gak sb kene tembak time jadi marshal..time men tak kene lak..adooyaaii..nasib la badan..abis men byk bercerita balik pasal memori2 lalu..chewahh..memori la sgt..adk bradik cmx mmg ske bercerita semula ni..

n hari ni hari lagu utk aku agaknye..berkumandang la name aku d nnyi2..dari pagi smpi la nak balik..ops, dgn cmx nme aku bkn cyba..but zaiba..haha..suke hati korang la..ade je nme baru aku dpt..then tbe2 abg bobot tnye aku, cyba nak men d3 kan thun dpn??ooo..nak jwb ape pn tak tau..mmg dlm hati nak tp dlm hati gak aku jwb klu dpt posting tak jauh dri cni bleh la..mmg aku trus join team cmx ni..God willing..

tpi dlm pd tu, kple aku ni sllu je melayang2..maklumla dh nak abis..dah nak posting..paling rse berdebar nak dpt tmpat posting..sb dlm kple aku ni mcm2 ade tersusun..plan a, plan b, plan c..tpi ape2 hal pn aku kne tggu tempat posting dlu..dpt tmpat baru aku leh perincikan plan aku..rse tak sbr pun ade..hrp aku mampu utk capai ape yg aku nak..

haiiii..perasaan skrg klu d tny mmg tgh bercampur baur..mlm td mengisi keboringan, aku selak balik sijil2 aku dari aku tadika lagi..eh silap, dari lahir sebab ade sijil surat beranak..haha..tp rse byk takde sb byk join aktvti n sjilnye floating smpi skrg tak dpt..tak tau nak cakap ape perasaan tenung sijil2 tu..baru aku teringat aku pernah jadi pelajar cth mse skolah dlu..am i???ye la..sedih sey..tak terkluar kata2 tgk2 sjil smbil mengimbas kenangan n memikirkan masa depan..

hmmm...hampir tamat dh tmpoh blaja aku stlh 66 bulan aku menumpang teduh n berkampung kat ipis ni..mcm2 perubahan dh nampak..terutama dari populasi penduduknye la..dlu snyi sepi mcm tempat jin bertendang bak kate sorg tu..haishhh...skrg ok la..penuh smpi ade yg kne dok luar..

rse byk bnda nak cakap tp rse mcm tak terluah je..ape kene la aku ni..ckupla kot ni dlu..campur aduk dh aku rse..sme la mcm kple aku yg tgh bercampur aduk ni..jadi ape aku pn tak tau..teringat ibu ckp, pk mcm2 sgt la tu..sb tu dlm mimpi sampi ke ctu..yup, ibu betul..

n aku skrg sllu terbyg eksiden ble aku ats mtor..perghh..imagine baik pnye..mcm dlm cte final destination lak aku rse..ngeri seh..smpi rse fobia nak nek mto pn ade..sb aku pernah eksiden n bbrp saat sblum aku eksiden tbe2 aku trbyg aku eksiden n sklip mate aku dh jd superman..tu yg rase mmg fobia..tpi aku still nek sb tu la buah hati pengarang jantung aku..

eh..asar dh..have to go now..bye cyba..

Tiada ulasan: