aKuMuSaFirLaLu

Sabtu, 24 Oktober 2009

hari ini hari sabtu..

bberapa hari tak menulis terasa ingin menulis lagi..but still tertanya2 ape yang nak dikongsi..ohh..hari ni hari sabtu..tu yg paling penting..pg2 dikjutkan ngn loceng n anncement yg amat mengganggu tdo hari cuti aku..ohh damn..sb bsing gle smpi aku takleh tdo, so bgn jela..siap2 n trun..amk kdtgn n trun ke padang lak..senamrobik..bleh gak la peluh ckit bdn aku..lame tak menjejakkan kaki kat pdg..opss..lupa bgtau..ade karnival jpp yg dipanggil Raudhah smpi kol2 td..trun je n stat lagu nak aerobik..my God..lagi skli aku tepuk dahi..sedih betul..wahai exco sukan n ahli2nya, tlg la prepare dulu nak wat aerobik tu..klu ad hoc sklipn, at least pk la bbrp step..mcm2 step ade..sori aku mengomen ni bukan nak memburukkan atau nak tnjuk pndai tp harap dapat amik pengajaran dari ape yg berlaku tadi..harap amik perhatian ye..sure rmi juga yg tak puas hti..

then mula la mjlis perasmian..lambat gak la stat..umaskot upin ipin yang tbe2 mncul mase pengarah berucah meriuhkan suasana..byk kali dh aku jmpa so dh tak rse nak salam peluk cium lagi kat maskot tu..so karnival pn bermula n macam2 gak gerai n ade gak hafiz hamidon dtg n penulis buku sape ntah..sori aku kurang mengenali 2org ni..pusing satu round then aku nek siap2 utk aktvti yg lebih menyeronokkan..paintball!!!

Tiada ulasan: