aKuMuSaFirLaLu

Isnin, 18 Januari 2010

Mood kurang baik @SKTR2

salam...

hari ni mood aku kurang baik masuk kelas..mgkin sebab kesihatan aku yang masih kurg baik, suara aku takde, n budak2 yang len macam ckit degilnye..masuk tahun 1 ok lagi, masuk tahun 3, aku dh mula nek suara wlupn suare aku tggl serak2 je..masuk tahun6, dpt skli dorg ngn aku..nasib tgn aku ade marker je..tepat aku balik kene budak izzul..2batang marker terbang..aku cakapjgn smpi lepas ni kerusi lak terbang dlm kelas ni..

teringat lak mase kat maktab dulu mse foundation us. abu hisyam balik marker kua tingkap..hahaha...aku baling bukan sbb ape tp sebab aku dh takde sore nak menjerit..lepas tu sume trus terdiam..ape lagi aku pun brainwash la dorg ckit..sume diam trus takde yg berani angkat muka..hai...budak...budak..sabo jela..

dhla gigi aku tgh sakit..problem btul gigi bongsu aku ni tmbuh tak abis..bgkak balik jadiny..ape pn aku takleh makan..cume mnum je..24jam brdenyut2..

emm,,hari ni takde cte yg menarik sgt nak dikongsikan..cte2 sblum byk yg menarik tp..byk betul tapiny..

ok stop..

Tiada ulasan: