aKuMuSaFirLaLu

Khamis, 23 April 2009

dunia oh dunia...

mqa oh mqa..
mqa ni dah menyerabutkan kepale aku yg mmg tgh serabut ni..
mcm2 nak..nak tu nak ni..pening aku..
bilik yang aku tak pernah masuk kat hep tu pun aku masuk..
ntah mane2 stor aku masuk semata2 mencari register sejak 2006..
bengong betul..
ntah nape aku rase nak marah sgt hari ni..
ngn ade dak klas aku yg sengal gle wat perangai..
nonsense..alasan tak leh di terima langsung..
aku ni byk keje gak tp pndai2la..
ngn pendrive aku hilang lagi..
dlm tu ade keje yang aku kene wat kene siapkan mlm ni..
byk sgt tempat g tadi sampai cicir..
tension betul...
esok org bpg nak dtg..
dtg la len kali..ntah pape la..
kan aku dah bebel2..
melepaskan geram jap..
bru leh sambung wat keje..
bukannye tnsion sgt ngn wat keje..
tp ade something yang wat rse nak marah..huhu..
benci tol la camni..

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

tak semua dianugerahkan diri yang sempurna..mungkin kita lebih dari segi itu,tapi kurang dari segi ini...fikirkan kelemahan dan kesilapan diri...ingat..hubungan sesama manusia juga penting sama seperti hubungan dengan Allah...satu hari kita akan sedar betapa kita memerlukan insan yang bergelar 'rakan...'

cyba_qema berkata...

isk3..sapela ni ek..time kasih la ek..sedar dah pun tp biasela..manusia bknnye smpurna..ade masenye dia jtuh..n aku tgh down gak time tu..tp skrg ok dah..sorila kpd sape2 yg merasai tempias ketakstabilan aku..bkn tak leh kawal tp mmg sngaje melepaskan..