aKuMuSaFirLaLu

Rabu, 3 Ogos 2011

Ramadhan menjelma lagi..

salam..alhamdulillah dpt brtemu lgi ngn ramadhan thun ni dgn situasi yg lbih bermakna..syukur dpt berasahur n berbuka bersama suami pd 1ramadhan..juga dpt meraikan ulg thun suami ke26 pd 2ramadhan..walau hny dgn ucapan ringkas dan iringan doa, moga ia dilimpahi kbrkatan yg brpnjangan..pd 2rmdhan juga dgn rse trpaksa aku mnghntar suami ke airport..Allah sja yg tahu prasaan aku..

aku yg spatutya brsekolah pd hri tersebut..eh, smalam la..mcm rse dh lme brpisah ngn suami..huhu..dgn slumberny aku cuti n cume bgtau gpk1 ketidak hadiran aku ke skolah..tu pn da lwat..aku ke klinik ksihatan utk buka bku pink..nurse kat ctu pnya la trkjut sb aku da lwat sgt buka..da 26mggu rupeny usia bby aku..2mggu lgi da msuk trisemester ke3 or lbih mudah di sbut fasa kelahiran..nsib dpt nurse yg sgt baik, klu tak mmg cmfirm2 kne mrh..n suami lak setia mnemani aku wlupn hmpir 3jam kat klinik tu..klu suami tak ajak aku g klinik utk bka bku, aku pn tak tau ble aku akan buka..thanks a lot to my beloved husband..

selesai urusan kt klinik trus blik umh n berkemas2 get ready nk ke airport..melambai dgn lmbaian yg pnuh dgn 1001 prasaan yg bercmpur baur..aku hny mmpu brkata..bersabarlah wahai hati..sama sprti kata suamiku..sabarlah sayang..yup..itu yg terbaik..pasti ada hikmahny..insyaAllah kte brtemu lgi pd 25ogos juga 25rmdhan..moga rmdhan kli ni mnjadi rmdhn yg terbaik dari sblumny..n moga diberi ksihatan n dpt brpuasa pnuh dgn baik thun ni...

ada bbrpa kisah yg aku nk selitkn tpi mgkin bukan di entri ini sb mta dh lyu n tgn da lnguh..bisa ubt smlm kne inject msih trasa lgi..

ramadhan mubarak kareem..

moga dilimpahi keberkatan yg mlimpah ruah dan brpnjangan..

1 ulasan:

Mustakim Ahmad berkata...

thanks sbb celebrate.. sori time2 tu la sakit kepala yg amat datang.. memang xleh nk thn dh sekarang tmbh2 kalau panas betul.. sori sgt2.. nanti bday qema dah bleh smbut ber3..
insyaAllah.. smoga kita akan tabah dan lebih kuat untuk hadapi semua ni..