aKuMuSaFirLaLu

Ahad, 23 Januari 2011

ERTI HIDUP..

assalamualaikum...

salam bahagia..salam penuh kerahmatan..alhamdulillah masih berpijak di alam nyata terus tegar berdri menghirup udara segar kurniaan Allah maha Esa..

Alhamdulillah sekali lagi aku diberi kekuatan dan ketabahan utk terus menjalani kehidupan sbgai seorang hamba Allah, seorang anak, seorang guru, dan pastinya seorang isteri..

gelas yang kosong kini terisi..walau hanya separuh shj air yg bru terisi, tp aku pasti terus memandang yg terisi air dari memandang yg kosong...nyata agak sukar utk terus menghadapi hari2 yang mendatang..tpi yakin Allah sntiasa bersamaku..akan terus berusaha mengisi gelas sehingga penuh agar aku tnpa ragu terus memandang yg penuh tanpa perlu lagi memikirkan yg kosong..

2011..kehidupan yang semakin mencabar..masih terus memerhati bulan bintang yang kejauhan..semakin diperhati terasa semakin dekat tapi masih belum mampu utk mencapai..

moga Allah terus memberi kekuatan aku di sini..aku semakin mengerti ERTI HIDUP..

Tiada ulasan: