aKuMuSaFirLaLu

Khamis, 29 Oktober 2009

Bukan pengakhiran yang ditunggu...

Bismillahi tawakkaltu 'alallah...
tu je yg aku mampu ucap d saat kedengaran "masa menjawab telah tamat......."
haih...tawakkal jela..tu jugak pesan ayah sebelum aku masuk menjawab exam tadi..
tawakkal pada Allah...pesan ibu? ibu maafkan segala kesalahan qema..aduhh..haru seh..
sblum masuk exam pun aku leh bergenang...

alhamdulillah..berakhir pun exam aku utk sem yang terakhir ni..
melangkah kluar dwn tanpa ada perasaan..yg aku rse aku nak tumbang n muntah...
huhu..nasib dp bertahan...syukur semuanya abis ngn tenang..so, tahniah kawan2..

tapi abis exam kali ni aku tak rase keseronokannya..mungkin bukan sebab benda ni yg aku tunggu..tpi ade benda yg lebih besar..mungkin utk diri aku je..bukan utk org len..yup, juz for me..

so, mula berkira2 ape yg nak di buat..bukan sebab tak de benda nak dibuat sekarang tp sebab terlalu banyak benda yang aku nak wat..hohoho..best3..

jdinye..let's gooooooooooooooooooo..bye3..

Tiada ulasan: