aKuMuSaFirLaLu

Selasa, 24 Februari 2009

Kepenatan..kepeningan..kesakitan..

ntah nape aku rase aku macam kene dos ubat tdo yang tinggi..
badan lesu je..tambah lagi ngn aku ke sana cni tak benti pastu balik bilik aku tumbang..
macam2 benda nak di setelkan..stat dari minggu lepas la..
pas wat ujian bleep test aku dah muka rse urat kaki aku tertarik..
dulu dah pernah kene pun camni..biase la klu dah pernah injured mmg pyh nak pulih sepenuhnye..
then dalam mggu lepas gak aku byk uruskan pasal kertas keje..kertas keje??haha..
sgguh2 aku wat..sekarang tggal tggu n berdoa je..
nyala sume lampu ijau,, aku pun kene keje lagi..
then weeknd lepas aku join open putrajaya..masuk volleyball..
mcm aku dah cakap sblum ni la..frust gak tapi tak pela..just game..datang pn nak enjoy..
n mggu ni??aku tgh pulun abis nak siapkan kajian aku..
fuh3..aku cuma kene atasi satu masalah je..kemalasan..
kerajinan datang je aku pulun wat..
assignment pun tak bergerak lagi..
ape pun aku msti target siapkan semua keje secepat mgkin..
sbb bln 3 ni lebih byak perkara yang dah menanti aku..
...............................................

2 ulasan:

muszt berkata...

aiyo mak cik..
dah mcm orang tua la..
isk isk..kecian dia...

tp bagus la dah rajin nk wat tesis.
harap jgn hangat tahi ayam la..
hangat tahi gajah ok sket..
sbb tahan lama jugak..hahahaha...

pape pun slamat berjuang ea..

cyba_qema berkata...

hmm..yela pakcik..