aKuMuSaFirLaLu

Rabu, 24 Disember 2008

.......

selamat pagi malaysia....
lame rupenye aku tak menulis pape kat blog ni..hampir sebulan..sampai ibu ayah pun dah nak balik...yup, dalam 10hari lagi insyaAllah ibu ayah akan pulang ke Malaysia n lebih spesificnya balik umah...n pastinya aku seronok..actually aku sllu gak on laptop ni..on ternet..tgk blog..byk sbnarnye yang aku nak tulis..tapi ntah..aku tgk ternet jap then aku tutup balik..mcm tak de mood..takde feel pape pn..mcm org dah takde perasaan je aku ni..haha..sbb aku ade notebook sndri kot..aku lebih selesa menulis n meluah pape kat situ...dok umah wat jela pape keje janji wat aku bergerak n wat sesuatu..sampai tak sedar aku mcm2 keje aku wat rupenye..cuci kete sampai nak anggal dah cat kete aku kejekan...berjam2 cuci kete je..haha..apela aku ni..cuti pun dah nak abis..semester7..hohoho..lamenye aku blaja..takpela..papepun tinggal lagi setahun je utk aku menghabiskan dgree aku ni..pas2 keje..n harap2 aku mampu utk trus sambung study..really hope..tapi manusia hanya mampu merancang, Allah yang menentukan..hmm..dahla.malas dah nak menaip wlupun byk lagi yang aku nak cakap..tgkla ble2 aku rajin nt aku melalut lalut lagi la kat cni..fullstop

1 ulasan:

dzulhakim baharom berkata...

ko pon ade blog rupanya..