aKuMuSaFirLaLu

Ahad, 25 Julai 2010

Penat..give up..

Hri ini aktviti aku sgt penuh..wlupun kat rumah je, tapi memang meletihkan..paling letih ngecat umah yg tak siap2..kt umah td sume ade..abakim,fami, ufa sume balik..tp yg tlg aku cume ufa je..rse nak marah je td..ptutny dorg la yg wat sb jantan..

aku ni jgak la yg kene wat..pnjat tembok, pnjat tangga..haihhh..nak je stop d sb dh give up..tp aku smbung gak n tak siap pun lagi..n smbil2 tu aku basuh moto n belai2 mto nk menghilangkan rse.....ntah rse ape..

thanks to ufa yg tlg aku..pasni ufa dh balik matrik, aku lgi la terkapai2 wat sorg2..mmg ikutkan hati tak nak wat dh..give up abis..tp gagahkan la gak ngecat..sb umah ni dh kritikal abis dh warnany...sapela yg nak tlg aku..

hmm..esok lak dh sekolah..tak rse cuti pn..semalam aku dh karok n men bowling pas abis koko..saje bw kak faz jln2..ok la..nmpkny kak faz nak g lagi pasni..hehehe..ayuh2..

ok nak smbung wat keje yg masih perlu diselesaikan..ramadhan semakin hampir..aku suka..byk sebabnya..=)..eh,lagi satu..aku tgh plih2 lagu utk budak2 pra yg kene masuk prtandingan nnyian..lagu ape ek yg sesuai..haih..budak..budak..salah satu lagu yg aku pilih saleem tggl kenangan..masih memikirkan lagi...

ok la..mau tdur awal hri ni pas wat keje memandangkan tak berteman aku kt skrin ni mlm ni..

1 ulasan:

cik asz hana berkata...

hehe.. saba saba..
rajin2kn diri anda...