aKuMuSaFirLaLu

Rabu, 21 Januari 2009

no turning back....

aku pun tak tau nak tulis ape..dlm kpale aku mcm2..tapi yang terkeluar juz no turning back n move forward...serabut sungguh pale...nak tido tapi tak leh tdo..terasa nak mencoretkan sesuatu yang tak peribadi...hahaha..tapi bila da ngadap laptop ni tak tau lak nak tulis ape..kepala pun da mereng..tak tau la nak ape sbnarnye..ape pn org nak kata aku tetap aku..masih mencari kehidupan yang lebih baik..mencari makna disebalik perkataan 'bermakna'...ape jugak la aku merepek ni..cakap mcm org lalok baru pas amik dadah je..huhuhu..dah la..ade sumthing sbenarnye yang nak d share tp nt la..tak terkluar lak..next time maybe..okeh..stop dulu...fun time!!!!!yeah....

2 ulasan:

dark_eky berkata...

bpk besa muke..
terkejut aku mule2 bkak td..
hahaha..

Tanpa Nama berkata...

salam..cyba...cyba.. jumpe juge 'rmh' die kat sini..=)..nti ltkla chatbox ek..blh tulis kt situ..cdang je:)...-muslihah...